7 країн, по яких приємно подорожувати на автомобілі

7 країн, по яких приємно подорожувати на автомобілі
«У цій країні ніхто, ніколи, ні на одній дорозі не буде світити вам фарами, намагаючись зігнати зі смуги, або сигналити, як божевільний, бажаючи поквапити, навіть якщо ви тащітесь зі швидкістю радянського запорожця». Яна Сартан, об'їхала половину Європи на автомобілі, розповідає, чим можуть здивувати дороги світу.

Німеччина

Знамениті німецькі автобани, на які під час Другої світової сідали радянські літаки-винищувачі, безумовно, привертають автомандрівників з Росії. Безсмертні слова «і який же російський не любить швидкої їзди» з гоголівських «Мертвих душ» у Німеччині знаходять для нас особливе значення. До того ж тут вкрай цікаво спостерігати за BMW і Audi з німецькими номерами: як правило, саме ці машини носяться тут з космічною швидкістю по трасах. І коли ти сам мчиш зі швидкістю 160-180 км / год, мимоволі задаєшся питанням: з якою ж швидкістю тоді «летять» вони ?! Але, що дивно, поступатися дорогою таким машинам тут навіть приємно. Подивитися на феєричні розв'язки з чотирьох-п'яти рівнів біля кожного великого німецького міста, відчути власним тілом те, що змінюючи напрямок руху, ти абсолютно не знижується при цьому швидкості - ще один привід поїздити по Німеччині на автомобілі. У нас такі розв'язки якщо і з'являться, то точно в іншому житті. Так що є сенс порадіти і за себе, і за німців, і за зліт інженерної думки в іншій країні. Пересуваючись по Німеччині на машині, варто мати на увазі, що всі туалети на заправках уздовж автобанів німці зробили за останні пару років платними. Правда, частина вартості жетона за відвідування туалету можна повернути, якщо тут же, в магазинчику при заправці щось придбати: хоч шоколадку, хоч пиво. Мережа доріг (і автобанів, і другорядних, і навіть сільських) тут досить щільна, так що дуже комфортно подорожувати з однієї землі в іншу. Наприклад, проїхати з Рейнланд-Пфальца з його винними маршрутами до Баден-Вюртемберга з Боденським озером. Або навпаки проїхати з Баварії на півдні країни до землі Саар на самому заході. Про найцікавіші місцях і пам'ятках Німеччини читайте в путівнику по країні. З повним списком путівників Allbooking.com.ua по містах та землях країни можна ознайомитися на сторінці «Міста і регіони Німеччини».

Австрія

Специфіку австрійських доріг виділити важкувато, оскільки, як і у всій Західній Європі, вони прекрасної якості і з відмінною інфраструктурою. Тим не менше, ряд приємних особливостей роблять цю невелику країну дуже комфортною для автопутешествий. Зокрема, навіть при поганій погоді (дощ, сніг) полотно автомагістралі залишається сухим. Зрозуміло, від дрібних бризок нікуди не дітися, але немає ні найменшої калюжки. Дорога ідеально плоска, з точно розрахованим ухилом, так що воді просто ніде затримуватися, вона вся одразу ж стікає до узбіччя. Якість покриття тут таке, що сотні тисяч важких фур, щорічно перетинають Австрію у всіх напрямках, не створюють хоч скільки-небудь помітної колійності. Дорога завжди рівна, гладка і суха. Ще один плюс в тому, що в будь-який час доби за австрійськими автобанах можна їхати зі швидкістю 130 км / год, яку австрійці неодмінно дотримуються. Допомагають у цьому ідеально закріплені світловідбивачі. Вони «виділяють» всі вигини і повороти траси, які стають видно далеко вперед. Спеціальні бар'єри оберігають від диких тварин. На маленьких доріжках, які удосталь в'ються серпантином по всіх Альпам, скрізь є знаки обмеження швидкості. Вони проставлені дуже продумано і чітко відображають реальність. І якщо написано «40», то 50 км / год дійсно може бути небезпечно. Важливо знати, що взимку навіть другорядні гірські дороги чистять і прибирають від снігу, але все ж гори накладають свої обмеження і тому на літній гумі сюди навіть не варто потикатися. Детальніше про найцікавіші місця і пам'ятки Австрії читайте в путівнику по країні.

Франція

Середньовічні французькі трубадури, яких також називали менестрелями, точно б склали сьогодні про дороги своєї країни урочистий вірш. Автотраси тут чудові і по інфраструктурі, і за якістю покриття. «Їхати, як по маслу» - ці слова сказані про дороги Франції. Яку б з них - платну або безкоштовну - автомандрівника не вибрав, відчуття складається тут таке, ніби машина не їде, а пливе. До речі, цікаво, що платних автомагістралей, згідно якомусь старовинному договором, в країні немає лише в одному регіоні - в Бретані. Проблеми на дорогах виникають лише в сезон відпусток, який у Франції триває з 14 липня до середини серпня. У цей час всі французи масово спрямовуються до моря. Переважно - на Лазурний берег. І в цей період навіть широченна автомагістраль А7 Ліон-Марсель може бути сильно забита. Втім, шанобливе поведінка французів на дорогах не дає ніякого приводу нервувати. Тут ніхто нікого і ніколи не стане об'їжджати по узбіччю або по зустрічній. Все спокійно шикуються один за одним, тихенько, рівномірно тащаться і в підсумку пробка поступово розсмоктується. Швидкісний режим, а також дистанцію французи теж дотримуються практично ідеально, бо штраф за перевищення швидкості тут виливається в відчутну суму, а особистий простір в країні дуже поважають. Масляні круасани і тарталетки зі свіжою малиною тут продаються в кафе при кожній заправці, туалети в зелених зонах відпочинку, розташованих вздовж трас, чисті і безкоштовні, зони для пікніків обладнані дерев'яними лавками і столами. Так що поїздка по дорогах Франції - це практично одне суцільне задоволення. Детальніше про цікаві місця і пам'ятки Франції читайте в путівнику по країні. З повним списком путівників Allbooking.com.ua по країні можна ознайомитися на сторінці «Міста і регіони Франції».

Канада

У цій країні ніхто, ніколи, ні на одній дорозі не буде світити вам фарами, намагаючись зігнати зі смуги, або сигналити, як божевільний, бажаючи поквапити, навіть якщо ви тащітесь по дорозі зі швидкістю радянського запорожця. Додайте до цього чудової якості дороги, відмінну придорожню інфраструктуру, якісний туристський сервіс (в кожному містечку є офіс з туризму, де допоможуть вирішити будь-яке питання - від вибору пам'ятки до пошуку ночівлі), зазначені в кілометрах відстані, усміхнених і спокійних водіїв - і перед вами виявиться найсприятливіша для автомобільних подорожей країна. Однак є ряд особливостей, які для російського автомандрівника можуть стати несподіванкою. Скажімо, повертати направо на червоний сигнал світлофора тут дозволений так само, як і в США. Самі світлофори розвішані таким чином, що якщо заїхати за стоп-лінію, їх вже не буде видно, і водій виявляється у вкрай незручному становищі. Звична для російських і європейців система знаків-піктограм нехарактерна для Північної Америки. Всі знаки тут «пишуться» словами. Виняток становлять перевернутий «трикутник» перед виїздом на головну дорогу і «цеглина». Хоча останній теж часто замінено словами do not enter. Щоб полегшити трафік, і в США, і в Канаді є спеціальні смуги, вкрай зручні для тих, хто їде в машині не один. Їхня назва - High-occupancy vehicle lane, тобто «смуги руху для автомобілів з високим завантаженням». Їзда по них дозволяє реально скоротити час на ділянці дороги, забитому машинами. Позначені вони на асфальті витягнутим білим ромбом. Вкрай рідкісні в Канаді повішені перед перехрестям знаки зі стрілками, які позначають напрямок руху по смугах. Їх замінює лише розмітка на асфальті. Але навіть якщо ви випадково встали не в той ряд, доброзичливі канадці обов'язково вас пропустять туди, куди вам потрібно. Детальніше про цікаві місця і пам'ятки Канади читайте в путівнику по країні.

Туреччина

Подорожувати по Туреччині на автомобілі, всупереч упередженням, вельми комфортно. Головне пам'ятати про те, що чим східніше, тим бідніше. І, відповідно, дороги на сході країни помітно гірше. Але турки покращують ситуацію з кожним роком. Масштаби дорожнього будівництва тут вражають. Швидкісні автомагістралі простягаються все далі із заходу на схід, діючі дороги розширюються, грунтовки асфальтуються, а серпантини замінюються тунелями. Тобто, дороги навколо Ізміра, Мармаріса, Бодрума в цілому краще, ніж у Коньї і Каппадокії. Але відмовляти собі в поїздці на авто всередину країни через це, звичайно, не варто. Туреччина прагне бути цивілізованою країною, і тому будівництво доріг тут ведеться так, щоб не заважати основному трафіку. Краще потурбуватися про рух в умовах тісноти міських вулиць. Місцеві водії поводяться дуже спокійно, обганяють акуратно, але поступатися дорогою не квапляться, тому в містах буває складно в'їхати в щільний потік, виїжджаючи з парковки. Сигнали світлофора часто трактуються з істинно східної безпечністю: перші й останні 3-4 секунди червоного світла, як правило, сприймаються як зелений. На трасах дуже допомагають розумно розставлені знаки заборони обгону та його скасування, всі повороти вказуються заздалегідь. Зазначення кількості смуг, розмітка - все на висоті. Лише на звичному для нас червоному знаку «Стоп» замість європейського STOP значиться турецьке DUR. Детальніше про цікаві місця і пам'ятки Туреччини читайте в путівнику по країні.

Нова Зеландія

Нова Зеландія для автомандрівників з Росії представляє з точки зору пересування і доріг лише одну складність: тут прийнято лівосторонній рух. В іншому правила в цій країні не сильно відрізняються від наших. Важливо пам'ятати, що транспортний засіб, вчиняє поворот, повинне звільняти дорогу рухомому прямо, а правило «перешкоди справа» набуває чинності лише коли ніхто не повертає або повертають обидва. Незвичний дорожній знак, що виглядає як біле коло з широкою чорною смугою навскоси, означає обмеження швидкості 100 км / год. Варто бути уважнішими звичайного при обгонах, які сильно утруднені як вузькими звивистими шляхами, так і незвичним лівостороннім рухом. Відмітною властивістю подорожей по Новій Зеландії є те, що відстані насправді більше, ніж здаються на карті, дороги часто вузькі, а дозволена швидкість невелика. Тому час на переміщення між наміченими пунктами можна недооцінити. Крім цього, тут важливо стежити за кількістю палива, заправок може не бути добру сотню кілометрів. Зате багато кафе пропонують водіям освіжитися безкоштовною кавою, орієнтиром служить напис «free driver reviver» на придорожньому вказівнику. Знайти місце для ночівлі поблизу від дороги в країні не складає особливих труднощів: мотелі тут дуже комфортабельні і доступні за ціною. За ті ж гроші, що в Європі, зазвичай пропонується просторий номер з кухнею та обладнанням. А машину, як правило, можна припаркувати прямо біля дверей прямо в кімнату. Детальніше про цікаві місця і пам'ятки Нової Зеландії читайте в путівнику по країні.

Кіпр

На чудовому острові Кіпр прекрасний клімат практично цілий рік і такі ж прекрасні дороги. Мінус тільки один: як і у Великобританії, і в Новій Зеландії тут лівосторонній рух. Втім, всі, хто коли-небудь пробував водити машину на острові Афродіти, визнаються: навик лівостороннього водіння зазвичай з'являється швидко: на другий-третій день вже цілком все освоюються. Головна складність - навчитися відчувати лівий габарит автомобіля, який виявляється не біля лівого плеча, а набагато далі від нього. Крім необхідності триматися лівої сторони дороги, потрібно постійно віддавати собі звіт в тому, що обгін можна здійснювати тільки праворуч! І, зрозуміло, пам'ятати: сама швидкісна смуга на многорядной трасі - права, а не ліва, як ми звикли. Цікаво, що при цьому правило «перешкоди справа» на перехрестився зберігається! Тому при круговому русі автоматично має перевагу той, хто вже на «колу», де рух відбувається за годинниковою стрілкою, а не проти, як у Росії. Освоївши всі ці хитрощі, ви отримаєте справжнє задоволення як від поїздки по бездоганним кіпрським трасах, так і по вузеньких гравійним гірських доріжках, на яких захоплює дух. Однак останніми ні в якому разі не варто нехтувати. Адже тільки в горах можна пізнати справжній Кіпр з його сільським укладом життя, дуже смачною їжею в домашніх тавернах і тишею відокремлених монастирів. Детальніше про цікаві місця і пам'ятки Кіпру читайте в путівнику по країні.