Затримка або скасування авіарейсу

Затримка або скасування авіарейсу

Якщо ви раніше не літали, то перед тим, як відправитись у подорож на літаку, обов'язково прочитайте цю статтю. Це допоможе не розгубитися в ситуації, коли авіарейс раптом несподівано затримали, а то й скасували. Нерідко трапляється так, що новину про затримку рейсу людина, яка повинна була ним летіти, дізнається вже в аеропорту, коли всі речі вже завантажено і залишилося тільки пройти реєстрацію. Їдучи на курорти Євпаторії, або на який-небудь інший курорт, не кожен знає, що є так звана Віденська конвенція, яка покликана захистити права авіакомпаній. Ось тільки авіакомпанії іноді занадто сильно переоцінюють свої права, думаючи, що вони безмежні і рідко коли поспішають повідомити про те, що рейс відкладається, або навіть скасовується. Адже згідно Конвенції авіакомпанія винна тільки в тому випадку, якщо не захотіла обслуговувати пасажирів без будь-якої видимої на те причини. Робиться це для того, щоб, у разі чого, все ж виправити ситуацію, яка може скластися з перенесенням рейсу і не розгубити всіх своїх клієнтів. Ті ж, хто вже встиг купити квитки на той рейс, який був перенесений, або відкладений, має право на компенсацію, але тільки в тому випадку, якщо його не попередили про можливі проблеми за два тижні і якщо він не був перенаправлений на інший рейс в те ж місце, в яке повинен був потрапити.

Якщо ж авіакомпанія не потрудилася попередити своїх клієнтів про перенесення рейсу, її співробітники зобов'язані організувати комфортне зберігання багажу, а також, якщо батьки подорожують з дітьми до семи років, можливість знаходження в кімнаті для матері і дитини.

Також якщо ви вже забронювали місця в пансіонатах в Судаку і збираєтеся прилетіти туди вчасно і з найменшими витратами, а рейс раптом скасували, пасажир повинен звернутися до людини, яка сидить на стійці реєстрації, де ій поставлять штамп, що підтверджує скасування авіарейсу. Цей штамп у разі будь-яких проблем, що виникли буде документом, який зможе при потребі підтвердити, що рейс був скасований або затриманий.

Також кожен мандрівник повинен знати, що в тому випадку, якщо рейс був затриманий більш, ніж на дві години, він має право на абсолютно безкоштовні напої, а також на два телефонні дзвінки, або ж на доступ в інтернет для того, щоб відправити пару електронних повідомлень. Правда, це має бути зроблено тільки в тому випадку, якщо це дозволяє технічне оснащення аеропорту.

Якщо пасажир чекає вже чотири години, йому зобов'язані дати харчування, а після - кожні шість годин вдень і раз у вісім годин вночі. Також якщо пасажир очікує свій рейс більше шести годин, він має право вимагати кімнату в готелі і доставку до самого місця тимчасового проживання.

Якщо Ви очікуєте рейс не з тієї причини, що сталася якась надзвичайна ситуація, а з вини авіакомпанії, то сміливо вимагайте компенсацію в три відсотки від вартості квитка за кожну годину очікування свого вильоту. Пам'ятайте, що, тільки знаючи свої права, Ви забезпечите дійсно якісний відпочинок з дітьми в Ялті.