Як вибрати туристичну фірму

Як вибрати туристичну фірму

Туристичні фірми з кожним роком стають все більш популярними. У той же час, кількість туристів, подорожуючих "дикунами", поступово зменшується. Причина в тому, що в разі самостійної подорожі всі організаційні проблеми доводиться вирішувати самому, а це трохи псує враження про відпочинок.

Тому, щоб позбутися від зайвих клопотів, краще скористатися послугами турфірми. І тут виникає питання: як знайти надійного туроператора, який дасть гарантію того, що ваш відпочинок буде комфортним. Часто люди стають жертвами ненадійних туристичних фірм, які не виконують умови договору. Наприклад, вам обіцяли відпочинок в Одесі на березі моря, а насправді вас поселяють на околиці міста в кілометрі від узбережжя. Крім того, номер може не відповідати тому, що був зазначений в договорі, та й з харчуванням можуть бути проблеми. Тому питання вибору туристичної фірми є дуже актуальним.

Вибравши певну туристичну компанію, необхідно дізнатися максимум інформації про її діяльність: наявність ліцензії, як довго вона працює, відгуки про неї. Також варто звернути увагу на ставлення до клієнтів в даній організації. Після вивчення всієї цієї інформації і, зупинивши свій вибір на певному туристичному операторі, необхідно скласти письмовий договір. У цьому договорі мають бути зазначені реквізити фірми, а також гіда або організації, які зустрічатимуть вас на місці прибуття.

Також у договорі має бути зазначено:

  • послуги, які входять у вартість путівки (а то вам можуть запропонувати, наприклад, відпочинок в Хмільнику недорого, а насправді виявиться, що з урахуванням всіх додаткових послуг вартість путівки виявиться набагато вище);
  • перелік екскурсій (що входять у вартість туру і додаткових із зазначенням цін на них);
  • час відправлення та прибуття;
  • номер і тип автобуса;
  • тип готелі та її координати.

Ще при складанні договору потрібно уточнити такі важливі моменти, як кількість місць у номері, наявність страховки, відстань від готелю до пляжу (у разі відпочинку на морі), а також питання, пов'язані з харчуванням.

Перед тим, як підписувати договір, необхідно обговорити всі питання, що цікавлять моменти. Наприклад, яку частину вартості вам повернуть у разі, якщо ви не зможете відправитися в тур. Якщо ви відправляєтеся в лікувально-оздоровчий заклад, потрібно уточнити, які види лікувальних процедур пропонує даний заклад. Наприклад, санаторій "Моршинський" пропонує відпочиваючим не тільки комфортний відпочинок, але і всілякі види лікування різних захворювань.

Якщо будь-які послуги, зазначені в договорі, не були виконані, необхідно написати заяву на ім'я директора готелю, а потім на керівника туристичного оператора з метою відшкодувати збитки. При цьому потрібно зберегти копії цих заяв. Якщо у грошовій компенсації вам буде відмовлено, з договором та копіями заяв слід звернутися в товариство із захисту прав споживачів.